torsdag 30. juli 2009

Trenchcoat – kveld 3

Søm starter med fine stoffer, lysende idéer og ofte støttehjulpet av et godt mønster. Så kommer de kjedelige tingene: Tegne av mønster. Justere mønster. Klippe ut mønster. Klippe ut stoff. Ingen av disse tingene er så kjedelige som å klippe ut vlieseline. *gal*

I kveld har jeg hatt vlieselinekveld. Håper det blir lenge til neste gang.

Jeg startet så ivrig med den morsomme delen som involverer symaskiner. Denne delen fikk dessverre en bråstopp da jeg fant ut at jeg var tom for brun tråd. Logistikksjefen ligger tynt an. Jeg vurderer hoderulling.

947d7b3b.jpg picture by VeronalPhoto

1 kommentar:

  1. Takk for at du gav lyd fra deg i bloggen min; nå har jeg oppdaget deg også ;o)
    Så kule ting du syr! Jeg kjenner meg bare SÅ igjen i beskrivelsene du gir i dette innlegget!!
    Blir spennnende å se det ferdige resultatet; bildene viser i alle fall flotte detaljer!

    SvarSlett

Tilbakemeldinger mottas med takk.