mandag 27. juli 2009

Trenchcoat

Alle gentlemen trenger en trenchcoat. Eller … egentlig er det noe alle trenger, så jeg har selvfølgelig en selv – men nå er det altså Prototypen som trenger en.

Ottobre 4/2009 har en trenchcoat. Jeg har kjøpt brun cord på Stoff & stil og har et av mine yndlingsstoffer fra Panduro i beredskap som fôr.

Hvor langt kommer man på kveld nr. 1? Jeg klarte i hvert fall nesten å identifisere alle delene og tror jeg har oversikten over fremgangsmåten. Uidentifisert bit er “kragtamp”, men jeg finner vel ut av det etter hvert. Videre har jeg tegnet mønsteret i str. 122 over på silkepapir og klippet ut de 15 papirbitene. Kanskje jeg ser syn på å klippe ut stoffet i morgen? Dette får bli en worklog.

dcf629bc.jpg picture by VeronalPhoto

Fra ottobredesign.com:

http://www.ottobredesign.com/lehdet_js/2009_4/sivut/8.jpg

4 kommentarer:

  1. Kommer den i størrelse 186 også?

    SvarSlett
  2. Dette blir moro å følge med videre på! Fin side!

    SvarSlett
  3. Spennende!
    Som en med ørten silkepapirmønsterbiter merket med vel hard blyant ( kombinert med undertegnedes dårlige syn... ) er jeg allerede imponert over fortsatt oversikt...
    Klem fra Eva Mari :D

    SvarSlett

Tilbakemeldinger mottas med takk.