søndag 18. oktober 2009

Se våre kåper

min kåpe gjensto bare å sy i overtrekksknappene som jeg brukte en halv evighet på å få i hus ettersom jeg insisterte på at jeg ikke trengte å bestille fra Stoff og stil. Det endte med at jeg dro til Drammen for å kjøpe etter at ingen sømbutikker kunne oppdrive det. I tillegg gjensto faldsøm.

d5212021.jpg picture by VeronalPhotoc7b1c55b.jpg picture by VeronalPhotoea7b346d.jpg picture by VeronalPhoto

bf6cb959.jpg picture by VeronalPhoto

Akk, ja. Foret revnet (i etterpåklokskapens lys: ikke egnet som fôr – for løst vevd) og da ble kåpen akutt redesign.

Da ble det kåpe på Førstedamen i stedet basert på modell 14 i Ottobre 6/2008 i str. 92:

fc6fcfa9.jpg picture by VeronalPhoto

0b576f66.jpg picture by VeronalPhoto

038ce3e2.jpg picture by VeronalPhoto

Deilig rød, ullbouclé fra Saab tekstil og fôret med nydelig Tilda-stoff fra Panduro.

5 kommentarer:

  1. Berre lekkert! Godt alternativ!

    SvarSlett
  2. Nydelig Line! Du er så flink!

    SvarSlett
  3. Nydelig kåpe til tulla, men fy S#¤%#¤ så irriterende mht til den flotte kåpen du var i ferd med å få deg! Godt det finnes mindre vesner som kan overta slike prosjekter da ;)

    SvarSlett
  4. Så flott denne var :wow:

    SvarSlett
  5. Den var kjempefin:) tar du imot bestilling? hadde vært fin til lille pia mi:)
    Mvh Mona

    SvarSlett

Tilbakemeldinger mottas med takk.