torsdag 6. august 2009

Sommermimring

Sommeren er over. Jeg har ventet i det lengste på at den skulle dukke opp igjen, men nå har jeg offisielt gitt opp. I stedet mimrer jeg litt over de to sommerplaggene jeg ble mest fornøyd med.

Den første var bilbuksen til Prototypen. Retrobilstoffet er fra Panduro (det samme som jeg har fôret trenchcoaten med).

Den andre er rosekjolen til Førstedamen som jeg sydde i anledning en 90-årsdag. Det romantiske, gammeldagse stoffet er helt fantastisk og fra Panduro. Jeg lurer på om det kan være Tildastoff?

2 kommentarer:

  1. Nydelig kjole og flott genser!
    Du tar også veldig fine bilder!

    SvarSlett
  2. Ja, enig! kule bilder!

    Alltid moro å kjenne igjen stoffer fra ens egen samling i andres produkter :) Så gøy å se at det kan bli noe helt annet. Jeg har brukt bil-stoffet til detaljer på en selekjole... :)

    Mye gøy her på bloggen din, her skal jeg følge med oftere!

    SvarSlett

Tilbakemeldinger mottas med takk.