søndag 16. august 2009

Trenchcoat – 5. og siste kveld

Litt sykdom her og litt sykdom der og brått var det noen kvelder siden sist, men nuh er endelig trenchcoaten ferdig. Jeg noterer meg 5 kvelder til tross for at jeg sydde på de siste knappene på i dag rett før sengetid til den unge mannen.

Prototypen er 4 år og poseringsvillig som bare en 4-åring kan være. Dvs. man er heldig hvis man rekker å få ham til å gjøre noe innenfor lukkertiden til kamera. Utvalget av actionbilder ble derfor noget begrenset, så jeg gjør det beste utav det jeg har.

61026874.jpg picture by VeronalPhoto

5b6b3512.jpg picture by VeronalPhoto

78234344.jpg picture by VeronalPhoto

01c8cb6e.jpg picture by VeronalPhoto

5f6cd5bd.jpg picture by VeronalPhoto

012c7ba0.jpg picture by VeronalPhoto

3 kommentarer:

  1. Den ble veldig fin! Imponert!

    SvarSlett
  2. Den var UTROLIG STILIG! For en flott jobb du har nedlagt i dette plagget; detaljene er supre, tekstilet var supert til formålet og fargen var stilig!
    ...kjenner til det der med actionbilder; selv har jeg ei som gjerne danser vilt og dramatisk...

    SvarSlett
  3. Jøje meg, den ble råflott. Og flott gutt også :-)
    Fikk plutselig lyst å lage noe slikt til min lille pjokk også..

    SvarSlett

Tilbakemeldinger mottas med takk.